Tape tegen misselijkheid bij wagenziekte, chemotherpie en zwangerschap.

2016-07-17-10-49-48-50654820

Deze Tape werkt bijzonder goed tegen misselijkheid. Daarbij niet alleen bij wagen-, zee- reisziekte, maar ook bij misselijkheid bij zwangerschap en chemotherapie. Breng een stuk Medical tape ( rekbaar tape liefst van het merk Pino tape of Cure tape) 10 cm met lichte rek precies op het middenrif net onder de borsten aan. Deze tape kan 3- 4 dagen blijven zitten, bij reisziekte is het  prima om bij aankomst de tape weer te verwijderen.

Ervaringen van patiënten:
Minke 12 jaar altijd wagenziek, nu met de tape niet meer ziek, niet meer overgeven en we moeten veel meer broodjes mee want ze zit gezellig kletsend in de auto broodjes mee te eten. Eerder moest er een emmertje mee die ook stee vast nodig was ook met reisziekte pilletjes.

Hanneke 65 Chemotherapie: bij de eerste kuur 42 pillen tegen misselijkheid geslikt, vanaf de tweede kuur tape op de maag geplakt en geen misselijkheidsmedicatie meer gebruikt.  Af en toe we een wee gevoel maar niet meer oneindig overgeven, daardoor ook minder afgevallen.  Ook tussen de kuren door gebruik ik de tape ik heb dan meer energie.

Michelle: 27 weken zwanger, De hele zwangerschap al misselijk en pijn in de maag. Met de tape is de misselijkheid weg getrokken en ook de maag pijn. Ik kan nu na 3 weken w verder zonder tape.

Een groot succes dus,  voor de juiste tape en plak instructie kunt u een afspraak maken met Caroline, na de instructie kunt je het verder zelf toepassen.